خانه / پنیر پیتزا / قیمت پنیر پیتزا موزارلا باکیفیت

قیمت پنیر پیتزا موزارلا باکیفیت

قیمت پنیر پیتزا با توجه به نوع پنیر و با در نظر گرفتن دیگر فاکتورها تعیین می شود و قیمت محصولات مختلف، متغیر می باشد اما با اطمینان کامل می توانیم اعلام داریم که محصولات ایرانی در عین کیفیت بالایی که دارند، با مناسب ترین شرایط قیمتی عرضه می شوند.

ویژگی های پنیر پیتزا موزارلا

پنیر موزارلا یا موتزارلا که این روزها به یکی از محبوب ترین پنیر های جهانی تبدیل شده است در حال حاضر در برند های ایرانی نیز به شکل کاملا خودکفا تولید می شود. تاریخچه ی این پنیر به کشور ایتالیا باز می گردد اما این محصول به دلیل طعم لذیذ، تاثیر مطلوب بر طعم و کیفیت غذا و کاربرد های فراوانی که داشت، در مورد کوتاهی به شهرت جهانی رسید.
پنیر موزارلا که بافتی نیمه نرم دارد عموما از شیر گاو و یا گاومیش تولید می شود و به همین دلیل در کنار طعم مطلوبی که دارد، بسیار پرخاصیت نیز بوده و ارزش غذایی بالایی دارد.

قیمت پنیر پیتزا

کاربرد های پنیر موزارلا

از اصلی ترین دلایل بالا بودن تقاضای پنیر موزارلا، کاربرد های گسترده این محصول می باشد. انواع پنیر پیتزا موزارلا در بسیاری از انواع غذاها (انواع پیتزا، لازانیا، انواع سوپ، انواع پیراشکی، انواع پاستاها و … ) در انواع سالادها و … بکار می روند. جالب است بدانید که این نوع پنیر نه تنها مصارف غذایی دارد، بلکه به عنوان وعده اصلی صبحانه و یا به عنوان میان وعده (عصرانه) نیز محبوب بوده و در سیستم غذایی بسیاری از کشورها جای خود را باز کرده است.

قیمت پنیر پیتزا

قیمت پنیر پیتزا درجه یک

برای اطلاع از شرایط قیمتی پنیر پیتزا موزارلا و همچنین دیگر انواع پنیر تنها کافیست که به سایت های معتبر مراجعه کنید. شرایط قیمتی تمامی محصولات در سایت های معتبر قرار داده شده و در بازه های زمانی کوتاه مدت به روز رسانی می شوند تا مشتریان قبل از ثبت سفارش امکان اطلاع از شرایط قیمتی محصولات را داشته باشند.

منبع: صنایع پنیر لبن آرا

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تفاوت پنیر پارمسان و موزارلا

تفاوت پنیر پارمسان و موزارلا و پنیر پارمزان در چیست و کدام یک از این …