خانه / پنیر لیقوان / قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل در شیراز

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل در شیراز

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل در مقایسه با کیفیت بالای این محصول در مناسب ترین سطح ممکن تعیین می شوند و مشتریان با خرید آنلاین از برند های معتبر داخلی می توانند بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

تولید پنیر لیقوان گوسفندی اصل

پنیر لیقوان که به عنوان اصیل ترین پنیر ایرانی شناخته می شود سالیان زیادی است که در سفره ها و سبد خرید ایرانیان جای خود را باز کرده است و در سال های اخیر در بازارهای جهانی نیز خوش درخشیده است به گونه ای لیقوان این روزها به عنوان یک برند در سراسر جهان مورد تایید قرار گرفته است. جالب است بدانید که لیقوان نام روستایی در کشور ایران است که اولین تولید کننده پنیر لیقوان بوده است.
پنیر لیقوان گوسفندی اصل از شیر تازه و ارگانیک گوسفند تولید می شود و به همین سبب محصول نهایی مورد تایید سازمان بهداشت و استاندارد بوده و با طعم لذیذ و کیفیت بالا محبوب افراد زیادی با سلایق و ذائقه های مختلف است.

شهر شیراز یکی از شهرهای پر متقاضی پنیر لیقوان تبریز می باشد و هر سال میزان قابل توجهی از پنیر تولیدی شرکت ها به این شهر ارسال می شود.

قیمت پنیر لیقوان

تشخیص پنیر گوسفندی و گاوی

با بالارفتن تنوع انواع پنیر لیقوان در بازارهای فروش تشخیص انواع پنیر لیقوان از یکدیگر برای بسیاری از افراد سخت می باشد. آسانترین و سریع ترین روش تشخیص پنیر لیقوان گوسفندی و گاوی، دقت در رنگ پنیر است.

شیر گوسفند رنگ سفید خالص دارد و به همین دلیل پنیر گوسفندی  و پنیر حیوانی نیز کاملا سفید می باشد در صورتی که پنیر گاوی به سبب رنگ شیر گاو رنگی سفید مایل به شیری و یا کمی زردی دارد و از این طریق می توان پنیر باکیفیت گوسفندی و گاوی را از یکدیگر تمیز داد.

قیمت پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان اصل

با توجه به بالا بودن تنوع انواع پنیر لیقوان، قیمت این محصول نیز متغیر بوده و با توجه به نوع پنیر تعیین می شود. اما در یک دید کلی می توان با اطمینان اعلام کرد که انواع پنیر لیقوان با در نظر گرفتن کیفیت، تنوع، بسته بندی، وزن و … با بهترین شرایط قیمتی به فروش می رسند و تولید کنندگان جهت رضایت مشتریان در تلاش اند تا قیمت محصولات را در رنج کنترل شده نگه دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مرغوب ترین پنیر لیقوان

فروش پنیر لیقوان اصل در تبریز

فروش پنیر لیقوان  و پنیر خامه ای اصل تبریز در کجا قرار دارد؟ آیا می …