خانه / پنیر تبریز / فروش پنیر گاوی تبریز در انواع مختلف

فروش پنیر گاوی تبریز در انواع مختلف

فروش پنیر گاوی تبریز به نسبت دیگر روش های فروش شرایط قیمتی مناسب تری دارد و به همین دلیل فروش عمده با استقبال بالایی رو به رو بوده است و توجه مشتریانی از سراسر ایران را به خود جلب کرده است.

ایران تولید کننده انواع پنیر

کشور ایران از جهت تولید انواع پنیر در بسیاری از کشورها شناخته شده می باشد و بسیاری از برند های ایرانی سابقه صادراتی درخشانی دارند چرا که صادرات پنیر محلی و سنتی ایرانی با استقبال بالایی رو به رو شده است.
برند های ایرانی انواع پنیر با تنوع بالا (پنیر لاکتیکی، پنیر یو اف، پنیر لیقوان و … ) را به شکل خودکفا تولید می کنند اما در این بین پنیر های سنتی ایرانی بیش از سایر انواع در بازارهای صادراتی مورد توجه بوده اند.

فروش پنیر گاوی

تولید پنیر تبریز

پنیر گاوی تبریز نامی آشنا برای تمامی ایرانیان می باشد و بی شک این محصول مورد علاقه تمامی ایرانیان با هر سن و سلیقه ای است. پنیر گاوی تبریز از شیر ارگانیک و تازه گاو تولید می شود که دارای درصد بالایی چربی مفید و پروتئین و ویتامین های لازم برای بدن می باشد و به همین سبب می توان گفت که این محصول دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و توسط متخصصان تغذیه توصیه می شود که این پنیر را به میزان متعادل در برنامه غذایی خود جای دهید.
اگر پنیر گاوی تبریز را با گردو و سبزی و انواع میوه (انگور، هندوانه) در برنامه هفتگی خود قرار داده و میل بفرمایید در مدت کوتاهی اثرات مثبت آن را خواهید دید.

فروش پنیر گاوی

فروش پنیر گاوی تبریز

برند های معتبر ایرانی همواره در تلاش اند تا فاکتور قیمت را طوری تعیین و مدیریت نمایند که مورد رضایت مشتریان واقع شود و به همین سبب بیشتر برند های ایرانی امکان خرید به قیمت عمده را برای مشتریان فراهم آورده اند.
فروش عمده پنیر گاوی تبریز و سایر انواع پنیر در سایت های معتبر به شکل آنلاین در سراسر ایران انجام می شود.

منبع: صنایع پنیر لبن آرا

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پنیر تبریز

قیمت پنیر تبریز درجه یک با تولید روز

قیمت پنیر تبریز با تولید روز با توجه به استفاده بهترین مواد و شیر تازه …