خانه / پنیر انگلیسی / عکس گرانترین پنیر دنیا

عکس گرانترین پنیر دنیا

آیا عکس گرانترین  پنیر دنیا را مشاهده کرده اید و می دانید که این پنیر دارای چه نوع خصوصیات و فوایدی است که باعث شده است این نوع پنیر این قدر گران قیمت باشد.
یکی از جواب هایی که می تواند در این بخش مطرح شود و برای ما جالب باشد این است که واقعا پنیری در دنیا یافت می شود که بسیار گان قیمت باشد و این که دلیلر این همه گرانی این پنیر در چه چیزی می تواند باشد؟
اما این ذکر این نکته بسیار می تواند جالب باشد که گرانترین پنیر دنیا در کشورهای اروپایی ساخته میشود و در واقع این پنیر از یک حیوانی تهیه می شود که شاید به ذهن هیچ کسی خطور نکند.

در واقع این نوع پنیری از الاغی تهیه می شود که در کشورهای میانی قاره اروپا این نوع الاغ یافت می شود و شاید یکی از دلایل گرانی این پنیر این است که این حیوان در سطح جهان بسیار نادر است.
اما مهم ترین دلیلی که باعث گرانی این نوع پنیر  و پنیر خامه ای شده است شاید برگردد به طعم این پنیر و این که مقدار بسیار کمی پنیر از شیر زیاد الاغ ساخته می شود و در واقع این حیوان به مانند بز و گاو شیر زیادی نمی دهد و این باعث گران شدن این نوع پنیر خاص می شود.
در واقع برای دوشیدن شیر این حیوان باید از تعداد ۲۰ الاغ در روز استفاده کرد و از این ۲۰ حیوان می شود تقریبا روزانه ۲۰ لیتر شیر به دست آورد و این یعنی این که از هر حیوان تقریبا روزی ۱ لیتر شیر به دست می آید که این بسیار کم است.
اما دلیل مهم گران شدن این پنیر این است از این مقدار کم ماده اولیه آن پنیر بسیار کمی به دست می آید و تقریبا از هر ۵۰ لیتر شیر فقط نیم کیلوگرم پنیر به دست می آید و این دلیل بر گران شدن این پنیر است.

این نوع پنیر مزه بسیار شور و تندی دارد و خواص زیادی می تواند برای سلامتی نوزادان و هم چنین بزرگسالان داشته باشد و به همین دلیل است که از این نوع پنیر بسیار زیاد در قاره اروپا استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پنیر

توزیع مرغوب ترین پنیر انگلیسی لانکاشایر

پنیرهای لانکاشایر از مرغوب ترین پنیرهایی هستند که بعنوان محصولات لبنی انگلیسی شناخته می شوند …