خانه / پنیر تبریز / صادرات پنیر لیقوان و تبریز به اروپا

صادرات پنیر لیقوان و تبریز به اروپا

صادرات پنیر لیقوان هر ساله با افزایش متقاضی رو به رو می شود و این روزها این محصول به بیش از ۲۰ کشور از جمله ترکمنستان، روسیه، فرانسه، ترکیه و … صادر می شود که هر ساله با رضایت و اعتماد وارد کنندگان همراه بوده است.

تولید پنیر لیقوان ایرانی

پنیر لیقوان در برند های ایرانی با بهترین شرایط کیفی تولید می شود چرا که در مسیر تولید از مواد اولیه درجه یک و ارگانیک استفاده می شود که در بالا بردن ارزش غذایی این محصول بسیار تاثیرگذار است همچنین در پروسه ی تولید از ماشین آلات به روز و تجهیزات مدرن استفاده می شود و از این طریق زمان تولید و ضایعات به حداقل کاهش پیدا کرده و محصول تازه تر و باکیفیت تر به پروسه ی بسته بندی راه پیدا می کند.
بسته بندی انواع پنیر لیقوان نیز به گونه ای تعبیه می شود که تا حدامکان از تازگی، سلامت و کیفیت محصول حفاظت شود و عمر و ماندگاری آن بالا رود.

صادرات پنیر لیقوان

خواص و فواید پنیر لیقوان

پنیر لیقوان نه تنها مورد تایید دکترها طب های سنتی می باشد بلکه مورد تایید پزشکان تغذیه مدرن نیز هست و با توجه به ارزش غذایی بالایی که دارد تاکید می شود که این محصول را در برنامه غذایی هفتگی خود به میزان متعادل و به دور از زیاده روی جای دهید تا در مدت کوتاهی اثرات مثبت آن را ببینید.
انواع پنیر لیقوان سرشار از کلسیم، مواد معدنی، ویتامین و پروتئین می باشند و برای بسیاری از افراد ( افرادی که در سن رشد هستند، افرادی که فعالیت های ذهنی بالایی دارند، افرادی که مشکلات مفصلی و استخوانی دارند، افرادی که اختلالات خواب دارند و … ) مناسب بوده و توصیه می شود.

صادرات پنیر لیقوان
صادرات پنیر لیقوان به روسیه

صادرات پنیر لیقوان این روزها بازار داغی دارد و هر ساله به متقاضیان این محصول اضافه می شود. این نوع پنیر با توجه به طعم لذیذ، رایحه ی ملایم، خواص و کاربرد های فراوانی که دارد مورد پسند ذائقه وسلیقه ی بسیاری از ملل واقع شده است.
از بزرگ ترین متقاضیان انواع پنیر لیقوان، روسیه می باشدکه سال های اخیر تعاملات زیادی با کشور ایرانی داشته است. تولید کنندگان در تلاش اند تا محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازارهای صادراتی عرضه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مرغوب ترین پنیر لیقوان

فروش پنیر لیقوان اصل در تبریز

فروش پنیر لیقوان  و پنیر خامه ای اصل تبریز در کجا قرار دارد؟ آیا می …