خانه / پنیر لیقوان / صادرات پنیر لیقوان اصل به روسیه

صادرات پنیر لیقوان اصل به روسیه

صادرات پنیر لیقوان اصل ایرانی با بهترین کیفیت از شهر تبریز انجام می شود. صادرات انواع پنیر سنتی ایرانی یکی از بازارهای داغ این روزها در بین تولید کنندگان می باشد که برند های زیادی دراین بخش با یکدیگر در رقابت هستند.

پنیر لیقوان ایرانی

پنیر لیقوان ایرانی یکی از آشنا ترین مواد غذایی برای ایرانیان می باشد که سالیان زیادی است در سفره ها و سبد خرید ایرانیان حضور دارد و به عنوان یکی از بخش های فرهنگ غذایی سنتی ایرانی تبدیل شده است.

تولید این محصول سابقه بلند بالایی در این کشور دارد و انحصار تولید آن از سال های گذشته تا به همین امروز در اختیار کشور ما می باشد.

صادرات پنیر لیقوان

صادرات پنیر لیقوان

با توجه به بالا بودن کیفیت پنیر لیقوان ایرانی و همچنین استاندارد های بسته بندی، این محصول از پرتقاضا ترین محصولات ایرانی در بازارهای صادراتی شناخته شده است و این روزها کشورهای زیادی متقاضی انواع پنیر لیقوان می باشد.
تولید کنندگان این محصول را در وزن های مختلف با بسته بندی هایی که برای سفر های صادراتی طراحی شده اند به کشورهای زیادی در اقصی نقاط دنیا ارسال می کنند.

صادرات پنیر لیقوان

ارسال پنیر لیقوان به روسیه

روسیه همواره یکی از کشورهای در تعامل با ایران می باشد که از اصلی ترین متقاضیان انواع پنیر لیقوان شناخته می شود. برند های ایرانی محصولات خود را با سریع ترین روش های ارسال به کشور روسیه فرستاده و محصولات را به شکل اینترنتی در بازارهای فروش این کشور عرضه می کنند و خرسندیم که اعلام داریم با استقبال بالای مشتریان نیز رو به رو بوده اند.

منبع: صنایع پنیر لبن آرا

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مرغوب ترین پنیر لیقوان

فروش پنیر لیقوان اصل در تبریز

فروش پنیر لیقوان  و پنیر خامه ای اصل تبریز در کجا قرار دارد؟ آیا می …