خانه / پنیر محلی / تولید پنیر محلی باکیفیت در تبریز

تولید پنیر محلی باکیفیت در تبریز

تولید پنیر محلی در ایران از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه انجام می شود و به همین سبب کیفیت محصول نهایی در بالاترین درجه می باشد و به دنیال آن محصول عمر و ماندگاری بالایی نیز دارند.

تبریز تولید کننده بهترین پنیر ایرانی

پنیر های تولید شده در تبریز نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای صادراتی نیز شناخته شده و مشهور می باشند چرا که تبریز تولید کننده بهترین پنیر محلی ایرانی می باشد.
بهترین پنیر ایرانی تولید شده در تبریز مورد تایید بالاترین سطوح استاندارد جهانی می باشد و به همین سبب محصولات وارد عرصه های صادراتی نیز می شوند و به بیش از ۲۰ کشور ارسال خواهند شد و کشور ایران در این زمینه با کشورهای فرانسه، روسیه، کشورهای عربی، ترکیه و … در تعامل می باشد.

تولید پنیر محلی

پنیر محلی تبریز ک عمدتا با نام پنیر لیقوان شناخته می شود سالیان زیادی است که سرسفره ایرانیان حضور دارد و همواره در سبد خرید ایرانیان دیده می شود که خود نشان از محبوبیت این محصول در بین ایرانیان دارد.
پنیر محلی تبریز از جهت ارزش غذایی نیز بالا می باشد و بدلیل مقدار چربی، نمک و کالری مناسبی که دارد برای افراد با گروه های سنی مختلف محدودیتی ندارد و مورد تایید پزشکان و متخصصین تغذیه نیز می باشد.

تولید پنیر محلی

قیمت بهترین پنیر محلی

مشتریان به لطف امکان خرید به شکل اینترنتی با قیمت عمده می توانند بهترین محصول با بالاترین کیفیت را با مناسب ترین شرایط قیمتی خرید کنند و برای این منظور تنها کافیست که به سایت های معتبر متصل شده و سریع و آسان بدون محدودیت (در هر جا که باشید و در هر زمانی) سفارش خود را به ثبت برسانند.

تولید پنیر محلی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پنیر سنتی گوسفندی لیقوان

بازار فروش عمده انواع پنیر محلی

پنیر محلی ایرانی که از پرخاصیت ترین مواد غذایی و خوراکی شناخته می شود تقاضای …