خانه / پنیر تبریز / تولید پنیر لیقوان و تبریز با کیفیت برتر

تولید پنیر لیقوان و تبریز با کیفیت برتر

تولید پنیر لیقوان با کیفیت برتر، مطابق با به روزترین تجهیزات انجام می شود و در نهایت هر محصول به صورت جداگانه تست کیفی شده و پس از تضمین کیفیت راه بازارهای فروش می شود.

خرید پنیر لیقوان

باکیفیت ترین پنیر لیقوان ایرانی در بین ایرانیان بسیار محبوب بوده و در سیستم غذایی سنتی و همچنین فرهنگ غذای ایرانی جایگاه به خصوص دارد که این جایگاه در طول زمان نه تنها نزول نکرده است بلکه ارجمند تر نیز شده است.

تولید پنیر لیقوان

تولید پنیر لیقوان با بهترین کیفیت

تولید و فروش باکیفیت ترین پنیر لیقوان در ایران بازاری بسیار رقابتی داشته و برند های زیادی در این زمینه فعال می باشند و از این طریق فرصت های شغلی زیادی برای هموطنان فراهم شده است.

تولید پنیر لیقوان

پنیر لیقوان اصل با بهترین مارک

پنیر لیقوان اصل در مارک های مختلفی تولید می گردد ولی باید خاطر نشان کرد که همه تولیدات داراری کیفیت لازم این پنیر را ندارند. پنیر لیقوان دارای ویژگی های خاصی است که فقط مخصوص این پنیر است و مهم ترین آن طعم و عطر بی نظیر آن است.

پنیر لیقوان اصل دارای سواخ هایی به اندازه نخود است که این سوراخ ها در اثر رسیدگی کامل پنیر ایجاد می شود. باید گفت که پنیر لیقوان بعد از آماده سازی نیاز به استحراحت دارد که کمترین زمان استراحت آن سه ماه است. هرچه پنیر کهنه تر باشد کیفیت بهتر و در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مرغوب ترین پنیر لیقوان

فروش پنیر لیقوان اصل در تبریز

فروش پنیر لیقوان  و پنیر خامه ای اصل تبریز در کجا قرار دارد؟ آیا می …