خانه / پنیر لیقوان / پنیر لیقوان اصل با خرید عمده در تبریز

پنیر لیقوان اصل با خرید عمده در تبریز

پنیر لیقوان اصل را تنها از برند های ایرانی بخواهید چرا که تاریخچه ی این محصول به کشور ایران بر می گردد و برند های ایرانی با مهارت و تجربه ای که در زمینه تولید انواع پنیر لیقوان دارند محصولی بی رقیب وارد بازارهای جهانی و داخلی می کند که در سراسر دنیا با نام پنیر سنتی ایرانی شناخته می شود.

تولید پنیر لیقوان اصل

تاریخچه ی پنیر لیقوان اصل به روستایی به نام لیقوان در ایران باز می گردد که بعد ها تولید این محصول در سراسر ایران گسترش پیدا کرد و به مرور زمان شیوه های تولید تخصصی تر و حرفه ای تر شد. در حال حاضر برند های زیادی در ایران در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و پنیر لیقوان اصل در حجم انبوه به شکل صنعتی تولید می شود و در بازارهای فروش عرضه می گردد.
شناخت پنیر لیقوان اصل از طریق چند فاکتور امکان پذیر می باشد. فاکتور اول رنگ پنیر می باشد، پنیر لیقوان اصل رنگی سفید مایل به شیری دارد و نمونه های با کیفیت پایین رنگی تیره تر و مایل به زرد دارند. بافت پنیر لیقوان اصل نیز اسفنجی بوده و با ضربه چاقو خورد نمی شود و همچنین سوراخ ها و اصطلاحا حباب هایی در سطح پنیر باکیفیت دیده می شود.

پنیر لیقوان اصل

صادرات پنیر لیقوان ایرانی

یکی از پرتقاضا ترین محصولات خوراکی سنتی ایرانی در بازارهای صادراتی، پنیر لیقوان اصل می باشد که در بسیاری از کشورها با ذائقه ی مردم سازگار شده و محبوبیت بالایی به دست آورده است لذا تقاضای بالایی نیز دارد.
انواع پنیر لیقوان در حال حاضر به کشور های زیادی از جمله ترکیه، کشورهای عربی، روسیه، فرانسه و … ارسال می شود و با بهترین شرایط قیمتی به دست مشتریان خواهد رسید.

پنیر لیقوان اصل

پنیر لیقوان اصل در پخش عمده

خوشبختانه متقاضیان خرید پنیر لیقوان در ایران امکان خرید این محصول با شرایط قیمتی عمده را دارا می باشند که این موضوع در اقتصادی تر کردن خرید بسیار تاثیر گذار است و سبب پایین آمدن قیمت نهایی محصول خواهند شد.
پخش عمده این محصول در سراسر ایران و بدون هیچ محدودیت انجام می شود و مشتریان در سراسر ایران به خرید این محصول دسترسی خواهند داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مرغوب ترین پنیر لیقوان

فروش پنیر لیقوان اصل در تبریز

فروش پنیر لیقوان  و پنیر خامه ای اصل تبریز در کجا قرار دارد؟ آیا می …