خانه / پنیر ریکوتا / قیمت پنیر ریکوتا با بهترین ماده خشک

قیمت پنیر ریکوتا با بهترین ماده خشک

قیمت پنیر ریکوتا و سایر انواع پنیر را در سایت های معتبر جست و جو کنید تا قبل از سفارش، از شرایط قیمتی و تمامی جزئیات فروش اطلاع پیدا کنید. توصیه می شود مشتریان محصولات خود را از طریق سایت های معتبر به شکل آنلاین سفارش دهند تا از این طریق از شرایط قیمتی عمده بهره مند شوند.

تولید انواع پنیر ایرانی

کشور ایران این روزها به عنوان یکی از مراکز تولید و پخش انواع پنیر شناخته می شود که فعالیت ها و بازارهای فروش خود را تا سطوح بالای جهانی گسترش داده است و در این زمینه با کشورهای پیشرفته در تعامل می باشد.
شرایط آب و هوایی کشور ایران سبب شده است که بسیاری از انواع پنیر تنها مختص این اقلیم باشد. چرا که در تولید بسیاری از انواع پنیر های سنتی شرایط اقلیمی آب و خاک و فصول در به عمل آمدن پنیر بسیار تاثیرگذار است و به همین دلیل بسیاری از انواع پنیر های سنتی ایرانی در هیچ کجای دنیا یافت نمی شود.
تولید کنندگان ایرانی با سال ها تلاش در این زمینه و کسب تجربه و مهارت این روزها محصولاتی با بهترین شرایط کیفی تولید می کنند که با طعم لذیذ و ماندگاری بالا توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

قیمت پنیر ریکوتا

پنیر ریکوتا ایرانی

اگر فردی با مشکلات گوارشی، حساسیت معده، حساسیت روده و … رو به رو می باشد و یا در هضم لبنیات دارای نقص است مناسب ترین گزینه برای فرد پنیر ریکوتا است. پنیر ریکوتا از شیر گوسفندی تولید می شود و به دلیل شرایط تولیدی که دارد بافتی بسیاری سبک داشته و به میزان بالاتری به نسبت دیگر انواع پنیر جذب می شود. این نوع پنیر که به عنوان یکی از پنیر های سنتی ایرانی شناخته می شود به سبب کیفیت بالا و خواص و فوایدی که دارد در بازارهای صادراتی نیز با تقاضای بالایی رو به رو می باشد.

قیمت پنیر ریکوتا

قیمت پنیر ریکوتا

پنیر ریکوتا و سایر انواع پنیر که در برند های ایرانی تولید می شوند، در مقایسه با کیفیت بالا، بسته بندی های مناسب و استاندارد و … که دارند در بهترین شرایط قیمتی به فروش می رسند. باید گفت میزان ماده خشک پنیر ریکوتا در تولیدی ما ۴۰ و ph محصول نیز ۵٫۶ بوده و بیشترین میزان خشکی پنیر را دارد.
مشتریان با خرید انواع پنیر ایرانی از سایت های معتبر می توانند از شرایط قیمتی عمده استفاده کننده و خریدی به صرفه و اقتصادی را تجربه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پنیر اولیه

فروش پنیر ریکوتا پودری ۲۵۰ گرمی کاله

فروش پنیر ریکوتا پودری ۲۵۰ گرمی کاله به صورت عمده از طریق این سایت به …