خانه / پنیر موزارلا / فروش پنیر موزارلا به قیمت عمده مناسب

فروش پنیر موزارلا به قیمت عمده مناسب

فروش پنیر موزارلا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از طریق درگاه های اینترنتی انجام می گیرد.فروش عمده انواع پنیر به دلیل شرایط مناسب قیمتی که دارد با استقبال مشتریان رو به رو بوده است و در سراسر ایران متقاضیان زیادی سفارشات خود را با قیمت عمده به ثبت رسانیده اند که این موضوع نشان از رضایت مشتریان دارد.

تولید انواع پنیر موزارلا

اگر به دنبال پنیری با میزان بالای املاح معدنی هستید که در عین خواص زیاد، طعم خوبی نیز داشته باشد، پنیر موزارلا انتخاب بسیار مناسبی می باشد. پنیر موزارلا که تاریخچه ی آن به کشور ایتالیا باز می گردد از شیر گاو تولید شده و درصد بالایی املاح معدنی خصوصا کلسیم و میزان قابل توجهی پروتیئن دارد و به همین سبب خوردن این پنیر برای همه گروه های سنی توصیه می شود. این نوع پنیر در دسته پنیر های کم چرب قرار دارد و به همین دلیل برای همه ی افرادی و به خصوص افرادی که رژِیم غذایی سالم را می پسندند مناسب می باشد.

فروش پنیر موزارلا

مصارف پنیر موزارلا

پنیر موزارلا از معدود انواع پنیر می باشد که هم به صورت پخته شده و هم به شکل خام قابل مصرف می باشد.
پنیر موزارلا در انواع سالاد ترکیبی بسیار سلامت و مقوی را خواهد ساخت که برای تمامی سنین مناسب می باشد و به عنوان وعده غذایی اصلی، یا میان وعده بسیار محبوب است.
انواع پنیر موزارلا در انواع پاستا، انواع پیتزا، انواع پیراشکی، انواع سالاد و … به کار می رود و در کنار بهبود طعم غذا، در کیفیت و رایحه ی آن نیز تاثیر زیادی دارد.

فروش پنیر موزارلا

فروش پنیر موزارلا عمده

برای خرید انواع پنیر از جمله انواع پنیر موزارلا تنها کافیست که به سایت های معتبر مراجعه کنید و به کمک روش های آنلاین سفارش خود را به ثبت برسانید و از این طریق در زمان، هزینه و انرژِی خود به میزان زیادی صرفه جویی کنید.

فروش پنیر موزارلا
منبع: صنایع پنیر لبن آرا

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تفاوت پنیر پارمسان و موزارلا

تفاوت پنیر پارمسان و موزارلا و پنیر پارمزان در چیست و کدام یک از این …