خانه / پنیر ایرانی / عرضه مستقیم انواع پنیر ایرانی و خارجی

عرضه مستقیم انواع پنیر ایرانی و خارجی

تفاوت پنیر ایرانی و خارجی در چیست و برای این که هر کدام از این پنیرهای موجود را خریداری کنیم به کدام مراکز عرضه مستقیم رجوع کنیم؟
شاید پنیر یکی از معدود منابع غذایی در دنیا باشد که چندین نوع دارد و در هرکدام از کشورها در واقع نوعی پنیری خاص سرو می شود.
در کشور ایران پنیر محبوب آنها پنیر سفید پاستوریزه و یا محلی است که از شیر گوسفند تهیه می شود و اکثرا کسانی که در ایران زندگی می کنند بدون آنکه حتی کوچکترین علمی به خواص این نوع پنیر داشته باشند آنرا سرو می کنند.
اما در کشورهای اروپایی چون هلند و ایتالیا گونه های مختلفی از پنیر سرو می شود که شاید برای ما ایرانی ها خوردن این نوع پنیرها زیاد جالب به نظر نرسد.
در کشور ایتالیا بیشتر پنیرهایی سرو می شود که حالت کششی دارند و چون پنیر پیتزا هستند و محبوب ترین نوع پنیر در کشور ایتالیا پنیر پارمزان است و این پنیر جایگاه بسیار ویژه ای در کشور ایتالیا دارد و همه افراد این کشور به طور طبیعی حداقل یک بار باید این پنیر را سرو کنند و بنابراین پنیر پارمزان یکی از ماده های غذایی بسیار پرمصرف در کشور ایتالیاست.
تفاوت پنیرهای ایتالیایی با پنیرهایی که در کشور ایران سرو می شود در نوع طعم و بو و هم چنین ویژگی های درونی آن می باشد که این ویژگی ها باعث تفاوت آنها شده است.
اما یکی از خواص مهم درون پنیرهای ایرانی این است که مثل پنیرهای مصرفی در کشورهای اروپایی مزه تندی ندارد و اکثرا پنیرهای ایرانی مزه ملایم تری دارند، ولی در کشورهای اروپایی بیشتر پنیرهایی مصرف می شود که دارای طعم و بوی تندی هستند و این طعم و مزه تند به مذاق ایرانی ها خوش نمی آید.
بیشترین پنیر مصرفی در ایران مربوط است به پنیر سفید گوسفندی و این پنیر بیشترین استفاده را در این کشور دارد اما ویژگی که در پنیرهای خارجی یافت می شود که آنها بیشتر به دنبال پنیرهایی هستند که دارای خاصیت غذایی زیادی باشد و این باعث گردیده است که زیاد به طعم و بوی پنیر توجهی نداشته باشند در صورتیکه در کشور ایران خلاف این امر اثبات شده است و بیشتر دنبال پنیرهایی هستند که از نظر طعم و بو دلپذیرتر باشد و هر چقدر مزه پنیر بهتر باشد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دیگر زیاد به فکر خاصیت غذایی آن نیستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید فروش پنیر

قیمت خرید فروش پنیر امروز

قیمت خرید فروش پنیر امروزه را تنها باید از منابع معتبر و رسمی جویا شده …