خانه / پنیر خامه ای / خواص انواع پنیر خامه ای

خواص انواع پنیر خامه ای

آیا با فواید و مضرات پنیر خامه ای و به طور کلی با خواص این پنیر آشنایی دارید و می دانید این پنیر چگونه ساخته می شود؟
یکی از پنیرهای محبوب در نزد مردم ایران و دیگر کشورهای اروپایی پنیر خامه ای است. برای ساخت این پنیر هم چون دیگر پنیرهای معمولی از شیر استفاده می شود اما تفاوتی که در ساخت پنیر خامه ای با دیگر پنیرهای موجود دارد این است که در هنگام ساخت پنیر به وسیله شیر از خامه نیز استفاده می کنند و علاوه بر اینکه مواد و افزودنی های دیگری به پنیر اضافه می کنند خامه نیز به آن اضافه می کنند تا پنیر تبدیل به خامه ای شود.
یکی از خصوصیات مهم پنیر خامه ای که باعث شده است مصرف آن در کشورهای مختلف بالا رود هم خوانی آن با دیگر مواد غذایی است که در سر صبحانه خورده می شود مثلا استفاده از پنیر خامه ای به همراه چی شیرین طعم بی نظیر و لذیذی دارد که هر ایرانی آن را تجربه کرده است.
اما در واقع به دلیل وجود خامه زیاد در پنیر خامه ای باعث شده است که مقدار چربی آن بالا رود و مصرف زیاد این پنیر خاص هرگز توصیه نمی شود چون ممکن است باعث بالا رفتن چربی فرد گردد اما مصرف کم پنیر خامه ای در طول روز می تواند انرژی مضاعفی به کسانی بدهد که در روز انرژی زیادی مصرف می کنند و این پنیر برای این افراد خاص بسیار مناسب می باشد.
در واقع ساخت پنیر خامه ای به حدود یک قرن پیش بر می گردد که برای اولین بار در آمریکا ساخته شد و کم کم با استقبال زیاد مردم این کشور از ساخت این پنیر باعث شد تا این پنیر به دیگر نقاط دنیا نیز صادر بشود و مردمان دیگر کشورها نیز توانستند از طعم این پنیر بهره ببرند و برای خود تهیه کنند از ساخت این پنیر لذت ببرند.
یکی از ویژگی های مهم دیگر که در پنیر خامه ای موجود است می توان به نرم بودن این پنیر اشاره کرد که در دیگر پنیرهای معمولی این یه مقداری سخت تر و پنیر خامه ای برای افرادی که با مشکل دندان مواجه هستند می توانند از این پنیر استفاده کنند و طعم پنیر را حس کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پنیر سفید

قیمت خرید پنیر خامه ای صبحانه

قیمت خرید پنیر خامه ای صبحانه را از چه راه هایی می توان جویا شد؟ …