خانه / پنیر گوسفندی / خرید انواع پنیر گوسفندی در تهران

خرید انواع پنیر گوسفندی در تهران

آیا پنیر گوسفندی بهتر از سایر پنیرهای دیگر است؟ پنیر گوسفندی چه خصوصیاتی دارد و برای خرید بهترین نوع این پنیر در تهران چیکار کنیم؟
یکی از پنیرهایی که بسیار زیاد در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد پنیر گوسفندی می باشد، طعم این پنیر به گونه ای است که برای ما ایرانی ها مناسب تر است و به مذاق ما خوش می آید اما این تنها دلیل استفاده از پنیر گوسفندی در کشور نیست و بر میگردد به خواص زیادی که شیر گوسفند به نسبت دیگر شیرهای حیوانات دیگر دارد.
یکی از این خواص مثبت که درون شیر گوسفند موجود است و به نسبت شیر دیگر حیوانات مزیت بالاتری دارد همین مقدار چربی آن است که در واقع چربی آن برای افرادی که از فرآورده های این شیر استفاده می کنند نه می تواند زیاد باشد و نه کم.
یکی از ویژگی های مثبت دیگر در شیر گوسفند این است که مقدار کمی باکتری و میکروب به نسبت دیگر شیرهای دیگر می گیرد و همین مقدار
کم باکتری که درون شیر گوسفند به وسیله روش های پاستوریزه کردن که درون کارخانه ها اتفاق می افتد از بین می رود و در واقع پنیری که از شیر گوسفند ساخته می شود عاری از هر گونه باکتری و ویروس می تواند باشد.
اما مزیت های زیاد شیر گوسفند باعث شده است که بسیاری از تولید کنندگان در داخل و خارج از کشور برای تولید پنیر و دیگر فرآورده های
حاصل از شیر، از شیر گوسفند بهره ببرند یکی از مهم ترین دلایلی که تولید کنندگان برای تهیه پنیر بیشتر از شیر گوسفند بهره می برند شاید برگردد به این که از شیر گوسفند مقدار بیشتری پنیر به نسبت شیر گاو
می توان تهیه کرد و این باعث می شود که تولید کنندگان برای این که از منابع اولیه خود به نحو احسن بهره ببرند اغلب برای تهیه پنیر از شیر گوسفند استفاده می کنند.
شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید انواع پنیرهای گوسفندی در تهران و سایر شهرهای ایران به صورت عمده و خرده با مشاورین فروش ما در این زمینه در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پنیر سنتی گوسفندی لیقوان

پنیر سنتی گوسفندی لیقوان با فروش عمده

پنیر سنتی گوسفندی لیقوان با تولید انبوه در شهر تبریز و حومه آن توانسته است …