خانه / پنیر لیقوان / تولید پنیر لیقوان اصل در تبریز

تولید پنیر لیقوان اصل در تبریز

تولید پنیر لیقوان در تبریز یکی از قطب های اصلی پنیر انجام می گیرد. تولید انواع پنیر در ایران سابقه بلند بالایی دارد. ایرانیان در سال های گذشته پنیر مصرفی خود را به شیوه های سنتی در منزل تولید می کردند اما با گذشت زمان و طی کردن مراحل پیشرفت در حال حاضر انواع پنیر با تنوع بالا به شکل صنعتی در کشور ایران تولید می شود.

تولید پنیر لیقوان در ایران

پنیر لیقوان اصیل ترین پنیر ایرانی می باشد که در سراسر دینا با نام پنیر سنتی ایرانی و یا پنیر سفید ایرانی شناخته می شود. پنیر لیقوان در سال های دور در روستایی به نام لیقوان تولید می شده است و با گذشت سال ها و بالا رفتن درصد محبوبیت این محصول در بین مردم، به خانه های ایرانی در تمامی شهرها و روستاها راه پیدا کرد و این روزها این محصول در حجم انبوه به شکل صنعتی تولید شده و در بازارهای فروش داخلی و خارجی عرضه می گردد.

تولید پنیر لیقوان

صادرات انواع پنیر لیقوان

ترکیه، روسیه، فرانسه، ترکمنستان و … از جمله کشورهایی هستند که متقاضی انواع پنیر لیقوان ایرانی می باشند. انواع پنیر لیقوان معمولی، پنیر لیقوان گوسفندی، پنیر لیقوان تبریزی و … با توجه به ویژگی های خاص طعمی، کاربردی، بافتی و … که دارند با ذائقه ی مردم هماهنگ شده و توجه سلایق زیادی را به خود جلب می کنند.
پنیر لیقوان با بهترین کیفیت از خطوط تولید خارج شده و پس از تایید کیفیت وارد پروسه ی بسته بندی می شود و سپس محصول با بسته بندی های استانداردی که مناسب سفرهای صادراتی می باشد به کشورهای مقصد ارسال می شود.

تولید پنیر لیقوان

فروش آنلاین انواع پنیر لیقوان

فروش اینترنتی مواد غذایی و خوراکی چندی است که در بین برند های ایرانی رواج پیدا کرده است و از آنجا که در این روش فروش، تولید کنندگان به شکل مستقیم با خریداران در تعامل می باشند نظارت بر شرایط خرید و کنترل قیمت ها با شرایط بهترین انجام می شود و لذا بهترین شرایط فروش برای مشتریان فراهم گردیده و از این طریق رضایت مشتریان را در بر دارد.

منبع: صنایع پنیر لبن آرا

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مرغوب ترین پنیر لیقوان

فروش پنیر لیقوان اصل در تبریز

فروش پنیر لیقوان  و پنیر خامه ای اصل تبریز در کجا قرار دارد؟ آیا می …