خانه / پنیر خانگی / بهترین روش تهیه پنیر خانگی

بهترین روش تهیه پنیر خانگی

به نظر شما چند روش برای تهیه پنیر خانگی وجود دارد و در این موارد بهترین روش برای تهیه پنیر خانگی کدام مورد است؟
پنیر یکی از فرآورده هایی است که خود ما نیز می توانیم آنرا در خانه درست کنیم به شرط آنکه زمان کافی در اختیار داشته باشیم زیرا تهیه پنیر وسایل و امکانات بسیار کمی می طلبد و با این امکانات کم می توان یک پنیر خانگی با کیفیت را تولید کرد.
به طور کلی تا کنون سه روش برای تهیه پنیر خانگی کشف شده است و هر کدام از این موارد منجر به تهیه پنیر می شود و ما می توانیم از این پنیر تهیه شده استفاده کنیم.
یکی از سوالات مهمی که در ذهن ما به وجود می آید این است که کدام مورد می تواند به عنوان بهترین روش برای تهیه پنیر خانگی می باشد و اینکه اگر بهترین روش تهیه پنیر شناخته شده است چرا بعضی از افراد از روش های دیگر نیز برای ساخت پنیر بهره می برند.
به طور کلی در همه روش ها ابتدا بایستی شیر را بجوشانیم و پس از جوشیدن شیر است که موادی را به پنیر اضافه می کنیم و این مواد در این سه روش متفاوت هستند و به این دلیل است که این روش ها بت هم تفاوت دارند.
روش اول این است که پس از جوشاندن شیر دو قاشق ماست به آن اضافه می کنیم و سپس این شیر و ماست که موجود است را به هم میزنیم و پس از چند دقیقه به م زدن آب آن را به وسیله یک پارچه خشک می گیریم.
اما در روش دوم به جای اینکه ماست به شیر اضافه کنیم از سرکه استفاده می کنیم و به همان روش قبلی پنیر خانگی را تهیه می کنیم و در روش سوم از مایه پنیر برای اضافه کردن به شیر جوشانده شده استفاده می کنیم.
اما روشی بهتر و مناسب تر است که بتوان خاصیت شیر جوشانده شده را حفظ کند و یا این که دارای کلسیم و پروتئین بیشتری باشد، تحقیقات نشان داده است که سه روش می تواند روش های مناسبی برای تهیه پنیر خانگی اما از بین این روش ها، روش اضافه کردن ماست بهتر است و خاضیت شیر را بیشتر حفظ می کند و کسانی که به دنبال طعم و مزه مناسب پنیر هستند از روش اضافه کردن مایه پنیر بهره ببرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143328443
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پنیر خانگی

فروش آنلاین پنیر خانگی

پنیر های مختلفی بصورت خانگی با شیر تازه و باکیفیت تهیه و تولید می شوند …